ტრენინგის მესამე დღეს თავდაპირველად გავეცანით დღის წესრიგს და ტრადიციულად გავიმეორეთ წინა დღის მასალა. შემდეგ კი გადავედით ყველაზე მნიშვნელოვან საკითხზე: ესაა პროექტის გეგმაზე მუშაობა. გავხსენით ჩვენს საქაღალდეში შენახული სკოლის რესურსების საქაღალდე და მასში მოთავსებული პროექტის გეგმა მოვარგეთ ჩვენს მიერ მოფიქრებულ პროექტს. დროის უმეტესი და ძირითადი ნაწილი დავუთმეთ სტანდარტის განსაზღვრას და მის შეტანას პროექტის გეგმაში. განვსაზღვრეთ ჩვენი პროექტის შესაბამისად სტანდარტები და გარდა ამისა, განვსაზღვრეთ პროექტის მიზნები. ამისათვის ტრენერმა წამოგვიდგინა რამდენიმე მნიშვნელოვანი დოკუმენტი, რომლებიც დაგვეხმარებოდა სწორად შეგვერჩია სიტყვები და მიზნები ყოფილიყო სტანდარტთან შესაბამისი. ამისათვის გამოვიყენეთ საგნრობრივი სტანდარტი, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და ბლუმის ტაქსონომია. აღნიშნული დოკუმენტები ძალიან დაგვეხმარა ზუსტად განგვესაზღვრა მიზანი. ამის შემდეგ გადავედით მიმართულების მიმცემი კითხვების შედგენაზე. ტრენერმა მოგვაქწოდა სრულყოფილი ინფორმაცია თუ როგორ უნდა დავალაგოთ მიმართულების კითხვები და სწორად შევარჩიოთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. განვიხილით რამდენიმე მაგალითი და ნიმუში, რომლებიც დაგვეხმარა დაგვეხარისხებინა და სწორად შეგვერჩია კითხვები კატეგორიების მიხედვით. და ბოლოს კვლავ ვიმუშავეთ ბლოგზე, კერძოდ კი ვისწავლეთ თუ როგორ უნდა შევცვალოთ მონაცემები ჩვენს ბლოგზე და შევცვალოთ მისი დიზაინი.
ტერნინგის მესამე დღე ასევე ძალიან ნაყოფიერი და მნიშვნელოვანი იყო.
No comments:
Post a Comment